Jumaat, 28 September 2012

SEMAGAT UNTUK CIK MONIE

ASSALAMUALIKOM....
 
 
Ya allah bila tengok nie ia jadi semagat bagi monie untuk meneruskan cita-cita monie menjadi seorang yang kuat semagat... kejayaan??? hmm bak kata pepatah bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian.. dapat ka aku terus hadapi semua ini.. belajar seorang-seorang nak kata ada orang gangu kt rumah nie tak ada siapa pun siapa nak gangu monie... kesunyian hadapi macam anak tunggal....tak ada siapa nak gangu....ada akak dulu boleh le kacau dia.... gangu dia :) adik yang nakal.. hihihi kacau-kacau lari tapi akak mona tak pernah puji adik dia huhuhu sedih pun ada asik buli ja... kadang suruh macam-macam hihihih monie pulak jenis merungut pot pet seorang ja tak berani nak menjawab takut kena marah... huhuhuhu penakut jugak monie nie.. adoi lew...
 
 
NOTA PADAT MONIE
 
cakap pasal nota alhamdulialah dah ciap sempurna dah hihihihi .... untuk exam nie mintak-mintak boleh buat dengan terbaik.. teringin sangat nak masuk u...huhuhuhuhu... niat yang baik akan datang sesuatu yang baik.... insyallah diberkati allah hihihihi....
 
pengawas oh pengawas.... alhamdulilah merasa juga allah bagi peluang kat monie merasa jadi seorang pengawas walaupun sekejap je.... amin..apa-apa pun bersyukur sangat-sangat... semoga monie terus impian apa yang monie hajat....  :) dan berjaya dalam hidup tanpa melupakan allah,keluarga dan sahabat-sahabat....
 
 
 
 
 
 
CT HARMONI RASID...
6 ATAS EKONOMI...
 
 
 
 
 
 

4 ulasan:

  1. wahh goodlucl...kita mai follow hehehehhe jemput singgah
    http://myaleo.blogspot.com/2012/10/bujang-bersama-nana.html

    BalasPadam